Singgahan Perjalanan

Klik Churp-churp / Says

[Gambar] Macam-macam fesyen artis ABPBH 2009

Macam2 fesyen artis yang dapat kita tengok kat

Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2009.


Ada yang tutup situ, ada yang bukak sini..
Aku xnak komen apa2, korang tengok dan decide sendiri la ye :)
*bak kata Nabil, xnak ckp banyak nnti kena saman lak :P

Dato' Siti Nurhaliza...
Bintang Paling Popular 2009!!
masih kekal anggun dan menawan..
*tahun depan dah tak nak menang:)

Lisa Surihani yang cun ni pun tak menang malam tu.

'Cikgu' Fida kita ni pun tak ketinggalan melaram.

Antara yang terHOT!!
Zizie Izette melaram sakan.
*bukan maen seksi u..

6 comments:

  1. pelik jeh fesyen zizie tuh ;p

    ReplyDelete
  2. nape la ske sgt bkk2...kan dh ade suami...

    ReplyDelete
  3. abang Bung hensem !! ;)


    http://belogbagus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. hehehe :-)

    malam tu scha n liyana plg cumil :)

    ReplyDelete
  5. bung mokta cam muke gatal

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...